18 september 2012

Bäver dag 2

Jag är nu mitt uppe i skapandet av en bäver till de små scouterna. Så här ser det ut efter två dagar...

Från vänster till höger. Första huvudet såg jätte litet ut och hade nästan ingen form så jag provade ett annat, nr2. Sen insåg jag att hela bävern skulle bli jätte liten om jag använde det så jag skalade upp mönstret och fick nr3.

Samma sak här. Jag sydde en kropp som blev lite liten tillsammans med huvud nr2 så jag gjorde om och fixade till små skavanker och fick den andra kroppen då jag även provade en arm. De ser ut som kycklingar ^^'

Nu har jag klippt ut all päls och sytt ihop de olika separata delarna så imorgon skall allt stoppas och sys ihop. Jag skall också fixa till en stor bäversvans och framtänder så att det blir mer bäver och mindre nallebjörn. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar