18 januari 2012

Drottning Bonde Kung

Det är krånglig det här att vara kreativ... I skolan nu håller vi på att göra schackspel. Jag har bestämt mig att jag ska ha tema "chibi lolita", dvs små knubbiga gulliga figurer i japansk stil. Problemet är dock att jag bara har kommit på hur bonden, kungen och drottningen ska se ut... Nån idé på en löpare, springare och ett torn? Detta är min drottning     (>^^)>
Tycker hon blir jätte söt
Igår kväll/natt fick jag lite tecknar abstinens när jag skulle sova så jag satte mig och började på det här porträttet.
<(^^<)
Fortsatte med det nu när jag kom hem efter skolan och jag är faktiskt ganska nöjd trotts att ögonen inte sitter i jämnhöjd...


Börjar känna mig lite luddig i huvudet, en förkylning på väg skulle jag tro... Tur att jag inte har så mycket i skolan nu då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar