13 december 2012

2012

Idag är det lucia vilket gjorde att jag kom upp tidigt, klockan sju på morgonen för att titta på luciatåg och äta lucekatts frukost. Sedan blir det tillverkande av hemligheter och införskaffande av material som gäller idag. Det börjar kännas lite juligt nu och det borde det väll göra, bara 11 dagar kvar.

deviantART så ser jag hela tiden folk som lägger upp sammanfattningar av deras skapande år för att kunna se utveckling. Jag gör ju så mycket olika saker så att se utveckling blir kanske svårt men det är lite roligt att se att man faktiskt har gjort något. 


Jag vet i alla fall att min teknik med ProMarkers har utvecklats då jag först höll i en sån penna i november förra året. Mina färgövergångar har blivit mycket jämnare och jag är bättre på att få till olika effekter.

               November 2011                                                           November 2012

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar