29 maj 2014

Planering och väntan

Så nu var det ett tag som jag skrev något här... Kanske är dags att ta tag i den här bloggen igen nu när sommaren närmar sig och jag inte har så mycket måsten och stress.

Som jag skrev sist så har jag söt mig vidare med utbildningar och det har gått bra. Ja har kommit in på LSP på Steneby samt varit på provdag på Tillskärarakademins kostymutbildning i måndags och väntar svar inom två veckor (vill ha svar nu!!). För att distrahera mig från denna väntan har jag bestämt mig för att ta mig an ett nytt projekt.

Jag behöver att par horn. Och inte vilka horn som helst för då hade jag kunnat ta de jag redan har. Nej jag behöver ett par get horn med massa kedjor och smycken på.
Typ nått sänt här:
gothic ram horn chain headdress
Vita horn med pärlor

Min lera har dock torkat och affärerna har stängt... Det här med att planera...
Jajaj imon ska jag köpa lera och då får arbetet starta. Sitter och bestämmer storlek och form nu och det kan ju få ta ett tag för att hitta rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar