6 juli 2012

Rörigt

Varför känns det som om det blir stökigare när jag städar....

Jag är nu mitt uppe i sorteringen, eller tja kanske till och med förbi och inne på slut etappen. Massa grejer att gå igenom är det i alla fall. Har nu kommit upp i tre flyttkartonger att spara och drygt 4 soppåsar att slänga. Det ligger saker överallt och det börjar kännas lite kalt med tomma hyllor och saker som kommer ner från väggarna...


En positiv sak med att gå igenom så mycket papper är alla gamla bilder man hittar. Ganska kul att se hur jag har utvecklats de senaste åren. Hittar också en del historier som skrivits till skolan, vilken fantasi man hade ibland.

 
                                     Ca 6 år sen                             ett år sen

Tycker det är ganska tydligt att jag har lärt mig proportioner något bättre ^^' Varför hade mina bilder inga ben förut??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar