26 juli 2012

Fynd

Dagens fynd på Frölunda Torg. Var ju inte det jag skulle köpa men den var fin (även om den hängde på killarnas barnavdelning... ^^')

Jag gjorde även fler mycket trevliga fynd idag på Reningsborg. Jag håller som sagt på att renovera mitt rum och stilen i rummet skall ändras helt. Det skall inte var IKEA möbler längre utan möblerat i mer romantisk stil med massa krusiduller, möbelnitar och kristall krona (om jag hittar någon). Var hittar man den typen av möbler om inte i en sekondhand affär?
Den här ljusstaken fångade min blick så fort jag kom in. Den är helt underbar med små graverade blommor och den härligt slitna känslan i silvret. 


Min nya skrivbordsstol. blev lite besviken då den var markerad som såld när jag först såg den med efter en vända till i affären så hade denna personen ångrat sig så då högg jag den. Hur kan man inte vilja ha den? och med prislappen 250:- var det ju inget att tänka på ens en gång. Stoppningen är lite sådär men det går nog att fixa :)
Synd bara att rummet inte är klart än då. börjar bli lite jobbigt att inte ha något eget rum. Har fått flytta in i brorsans rum en stund nu när han är borta så att jag har en dörr i alla fall.

Det är spacklat två vändor nu så när jag kommer hem kan jag nog få börja måla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar