28 maj 2015

Mycket prat lite verkst

Vi har denna vecka trotts sommarlovet fått lov att vara i skolan för att avsluta våra projekt innan sommaren. Jag tänkte direkt att ja det är klart att jag skall ta till vara på. Jag skall komma till skolan varje dag men kanske inte så tidigt på morgonen bara... Hur mycket har jag varit där nu då?

EN gång, i tisdags.

Måndsg - Tja jag har ju faktiskt jobbat i lördags och det är ju sommarlov, då får man vara hemma...
Tisdag - Sover en timma längre än planerat men kommer både till "Knapp Carlson" och skolan. Få sytt fickorna på brors väst.
Onsdag - Kommer upp i tid men är lite seg och kommer jag inte iväg innan lunch är det ingen ide. Jag skall ju faktiskt iväg på opera ikväll. Imorgon måste jag gå!
Torsdag - Sova är skönt, kom hem sent igår... och jag måste ju ha färdigt mina dokumentationer innan veckan är slut. Skriver klart först och åker till skolan sen. Tja nu är jag klar med dokumentationerna (hurra för mig) men det regnar ute så jag kommer nog inte iväg,

Imorgon måste jag! Sen kommer jag inte in och jag behöver mitt syskrin och västen som jag skall sy klart. Kommer inte komma tillbaka till skolan fören i november och skall på praktik där emellan. Jag är i stort behov av mina saker. Bara att ta sig i kragen antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar