13 april 2013

Bubbelplast

Idag fick jag äntligen lite fly på mina formexperiment. Det har varit något jag stressat över en del då det är en obligatorisk uppgift till en av mina portfolion. 

Här är två av mina experiment. Mina material som jag jobbar med är bubbelplast och fodertyg. En lite rolig kombination.


En halv bolero kanske, eller en jacka eller nått...

En hatt/ hårprydnad. Jag vet jag fuskade lite och la till lite tyll också....


Och så här fin ser det ut om man backat tre steg. Jag städade i förrgår, vad hände med det?? Tyckte det kunde vara bra att inte ha vit bakgrund till de här grejorna eftersom bubbelplasten är vit så jag hängde upp en bit brunt omslagspapper på väggen...  ser jätte fint ut jag lovar...

Jaja godnatt imorgon ska allt vara klart och monterat så nu ska det sovas. Klockan ringer kl 05:30... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar