16 april 2013

Skickat

Nu kan jag äntligen andas ut lite och börja slappna av. Jag har fått iväg mina två första ansökningsprover. Det var mycket som skulle skäras till och limmas fast. Jag är inte mycket för marginaler och är ute i absolut sista sekunden.

Steneby paketet postades kl 10:30 i söndags. Skulle poststämplas senast den 15e



Borås paketet åkte vi till Borås med, då jag inte han posta det i tid. Och lämnade in det till skolan kl 13:00, de stängde kl 13:30. Hade tur och hittade en snäll student som visade mig vägen :)



Nästa portfolio ska in nästa måndag men jag tänkte försöka få iväg den i helgen. Till dess ska jag ha sytt en klänning till. Men det ska inte vara några problem. Den bra grejen med att vi fick åka till Borås var att då kunde vi stanna till på Skroten på väg hem och köpa roliga tyger. Så nu är det bara att sätta igång och sy igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar