31 augusti 2013

Annat kul kommer ivägen...

Så nu har vi fått vår första egna uppgift då vi får vara lite kreativa. Vi har under förra veckan konstruerat varsitt trikåliv enligt egna mått och fått lite kunskap om olika typer av trikå. Nu är det dp dags för oss att skapa en egen topp i trikå med utgång från en konstnär vi blivit tilldelade.


Jag fick Andy Goldsworthy. Han är en helt underbar konstnär som sysslar med "land art" och foto. En jätte kul uppgift och en bra konstnär, har dock upptäckt att det går bra att skjuta upp saker ändå... Jobbade inte jätte mycket på uppgiften igår/ i förrgår då jag fick en väldigt trevlig idé till en väska som jag vill sy samt började skissa på en bild av Nausicaä när hon är lite äldre. Väldigt trevliga projekt båda två ^^

Min ryggsäck.
Fyrkantig med en gigantisk rosett på samt lite kedjor och spetts

Nausicaä, A3 Promarcers
Inte färdig än...

Har nu kommit igång lite med det jag ska göra så jag har nog lite att redovisa på måndag ändå. Ikväll blir det mustachfest :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar