25 oktober 2012

Buttons

Bläddrade igenom lite om vad jag hade skrivit om mitt rum och kom på att jag aldrig visade min färdiga lampa. Jag är mycket nöjd med den och det blev precis som jag ville ha det. 

Jag rotade igenom mina knappar idag också och konstaterade än en gång att jag har väldigt mycket onödiga vita knappar som jag inte vet vad jag ska göra med. Då kom jag på att jag kunde pynta min lampa lite mer genom att hänga knappar i den eftersom jag tycker väldigt mycket om knappar.

 Så såhär ser den ut nu med sina knappar och allt.

Närbild av knapparna ^^

En sak som jag var väldigt bestämd på när jag skulle hänga upp lampan, förutom det att var försiktig så att inte all färg trillade av igen, var höjden. Min lampa, mitt rum. Då hänger den i en höjd som gör att jag inte kan slå i huvudet i den. Jag är den ända i familjen som klarar av det men som sagt mitt rum, min lampa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar