10 oktober 2012

Några små fel

Hemma igen i kaoset. Har haft det lyxigt ett tag nu utan stress och stök men nu är det dags att ta tag i allt igen. Har fortfarande lite saker att ställa undan men framför allt se till att få undan färdig packade lådor som ska upp på vinden... Det blir så trångt annars och det behöver inte vara det.

Jag har konstaterat att jag inte ska blogga bilder från mobilen och i med det blir det väll i princip inget bloggande alls från mobilen. Här är en ny bild av min tavla i alla fall och det har gått tillräckligt lång tid för att jag nu skall hitta masa fel i den och tycka att den nog inte är så bra som jag först tyckte... jobbigt det där.


Jag fick också med mig mormors vävram hem så nu har jag ett nytt medium att skapa med, roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar