30 oktober 2012

Demondräkt färdig

Färdig med demondräkten. Jag blir nog inte så läskig men det får man väll inte vara när man är på disco med sexåringar heller. 

Det blev ingen ny blus eller väst så jag fick ta vad jag hade i garderoben men jag tycker att det fungerar ändå. Kanske att jag väljer att ha på mig en svart blus istället... 




























Vingarna blev inte häller som jag först hade tänkt men när jag provade med de större vingarna så blev de så jätte stora... Mycket bättre med bara de små, blir nog lättare att gå runt utan att slå till någon också ^^'

Så jag har till den här dräkten skapat ett par vingar, en svans och ett par horn. Svansen har också den en kärna av ståltråd så att den går att böja som man vill ha den, udden är gjord av svart läder som jag hade liggande hämma. Faktum är att allt material utan latexen och limmet till hornen hade jag hämma så det blev en billig dräkt. Tycker vi om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar